email burned

Discussion in 'Troubleshooting' started by lupino, Aug 30, 2013.

  1. lupino

    lupino Member

    Joined:
    Sep 17, 2012
    Messages:
    33
    google traduction
    I have a problem that is becoming a real pain. Is there someone who is burying of spam emails, I get a dozen a day, and is using the email blog.
    Is sending the emails as starting from my second blog that I had done that then it's just a static page where I put a sales page.
    At first I thought to delete your blog, so I created a third blog, also with his wp in the folder of the blog, in order to move the sales page. But then I thought about those who are still using my email and it may seem pointless to delete the blog.
    I have already changed the password twice in a week, but I have not solved anything, I inserted filters for email and the same have not solved anything. I also lowered the sensitivity of the filter taking it from 7 (default) to 4, but nothing. Therefore I decided to eliminate it and replace it with another. Regarding aMember, it is sufficient if:
    I'm going to
    • setup / configutation ---> email and edit them with the new email address
    • I'm in the email they receive customers "product manager" in the texts and replace the old email
    while in hosting also edit the alias, in fact I would just delete all of its

    okay or should I do other things? I am using three amember
    wow, wow

    italiano
    Ho un problema che sta diventando una vera rottura. C’è qualcuno che mi sta seppellendo di email spam, me ne arrivano una ventina al giorno, e sta usando l’email del blog.
    Sta inviando le email come se partissero dal mio secondo blog che avevo fatto che poi è solo una pagina statica dove ho messo una sales page .
    All’inizio avevo pensato di eliminare proprio il blog, così avevo creato un terzo blog, anch’esso col suo wp nella cartella del blog, in modo da trasferirci la sales page. Ma poi ho pensato che quelli comunque stanno usando la mia mail e quindi sembrerebbe inutile eliminare il blog.
    Ho cambiato le password già due volte in una settimana, ma non ho risolto nulla, ho inserito dei filtri per le mail e lo stesso non ho risolto nulla. ho anche abbassato la sensibilità del filtro portandola da 7 (di default) a 4, ma niente. Pertanto ho deciso di eliminarla del tutto e di sostituirla con altra. Riguardo amember, è sufficiente se:
    vado a

    • setup/configutation ---> email e li modifico l’indirizzo con la nuova mail
    • vado nelle email che ricevono i clienti in “manager product” e nei testi sostituisco la vecchia email
    mentre nell’hosting modifico anche l’alias, anzi lo eliminerei proprio del tutto

    va bene così o devo fare anche altre cose? Sto usando amember tre
    bau, bau

Share This Page